Zgłoszenie reklamacyjne

   W celu złożenia reklamacji na produkt z oferty 7anna, prosimy w pierwszej kolejności wysłać maila na adres serwis@7anna.com.pl . W treści zamieść swoje dane osobowe, numer telefonu, opis oraz datę powstania usterki. Do wiadomości należy również załączyć zdjęcia uszkodzenia, kserokopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną, o ile została wydana.


   Gdy serwisant otrzyma zgłoszenie, poinformuje Państwa o wstępnej decyzji. Jeżeli będzie konieczna wysyłka uszkodzonego towaru, prosimy o załączenie w niej wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego, które można pobrać na dole strony. Na ostateczną decyzję o uznaniu reklamacji serwis ma 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, najczęściej odbywa się to jednak w ciągu tygodnia.


  Klient zobowiązany jest wysłać paczkę na swój koszt, zwolniony jest natomiast z opłaty przy przesyłce zwrotnej.  W przypadku, gdy reklamacja została odrzucona, a wina ewidentnie leży po stronie użytkownika, klient ponosi również koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 20zł brutto.

 

 

Pobierz zgłoszenie reklamacyjne w formacie pdf lub doc.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel